Klachtenprocedure

Onbegrensd vzw streeft ernaar om al haar leden steeds een kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Aan de hand van jouw klachten kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.

Wanneer een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over de  dienstverlening van Onbegrensd vzw.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen via de website www.onbegrensd-lm.be 

  • via de knop contact:


Vul hier verder de velden van het contactformulier in.

  • via het klachtenformulier:


Of download het klachtenformulier op de website www.onbegrensd-lm.be en stuur dit door via mail naar onbegrensd@lm.be of per post naar Onbegrensd vzw, Livornostraat 25 1050 Brussel.

Je kunt er ook voor kiezen om je klacht mondeling in te dienen, maar als we die niet onmiddellijk kunnen afhandelen, dan vragen we jou een schriftelijke bevestiging.

Hoe wordt je klacht opgevolgd?

Om je klacht op te volgen maken wij gebruik van een klachtenprocedure. Hieronder vind je meer informatie over het verloop van deze procedure:

Stap 1: Ontvangst van je klacht: je contacteert Onbegrensd vzw en je geeft een beschrijving van je klacht.

Stap 2: Registratie van je klacht: Onbegrensd vzw  registreert je klacht. Elke klacht krijgt daarbij een uniek nummer.

Stap 3: Behandeling van je klacht:

  • Je krijgt een ontvangstmelding binnen de acht dagen.
  • De klachtencoördinator waakt over de correcte uitvoering van de klachtenprocedure.
  • Onbegrensd vzw deelt je binnen de 45 dagen mee welk gevolg aan jouw klacht wordt gegeven. 


Als je niet akkoord gaat met het antwoord van LM kun je je richten tot de ombudsdienst van de Landsbond van Liberale Mutualiteiten, Livornostraat 25 1050 Brussel of via mail: ombudsdienst@lm.be

Stap 4: Jaarlijkse analyse van de klachten: Onbegrensd vzw maakt ieder jaar een analyse van alle klachten om de dienstverlening gericht te kunnen verbeteren.

Ervaar je zelf een knelpunt of zit je met een vraag? Aarzel dan niet om ons te contacteren, dan zoeken we samen een antwoord.

Ga naar de inhoud