Onbegrensd vzw streeft ernaar om al haar leden steeds een kwaliteitsvolle dienstverlening te bieden. Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Aan de hand van jouw klachten kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.
Je kunt een klacht indienen als je niet tevreden bent over de dienstverlening van Onbegrensd vzw.
Je kunt een klacht indienen via de website www.onbegrensd-lm.be
Vul hier verder de velden van het contactformulier in.
Of download het klachtenformulier op de website www.onbegrensd-lm.be en stuur dit door via mail naar onbegrensd@lm.be of per post naar Onbegrensd vzw, Livornostraat 25 1050 Brussel.
Je kunt er ook voor kiezen om je klacht mondeling in te dienen, maar als we die niet onmiddellijk kunnen afhandelen, dan vragen we jou een schriftelijke bevestiging.
Om je klacht op te volgen maken wij gebruik van een klachtenprocedure. Hieronder vind je meer informatie over het verloop van deze procedure:
Stap 1: Ontvangst van je klacht: je contacteert Onbegrensd vzw en je geeft een beschrijving van je klacht.
Stap 2: Registratie van je klacht: Onbegrensd vzw registreert je klacht. Elke klacht krijgt daarbij een uniek nummer.
Stap 3: Behandeling van je klacht:
Als je niet akkoord gaat met het antwoord van LM kun je je richten tot de ombudsdienst van de Landsbond van Liberale Mutualiteiten, Livornostraat 25 1050 Brussel of via mail: ombudsdienst@lm.be
Stap 4: Jaarlijkse analyse van de klachten: Onbegrensd vzw maakt ieder jaar een analyse van alle klachten om de dienstverlening gericht te kunnen verbeteren.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken we technologieën zoals cookies om apparaatgegevens op te slaan en/of te openen. Door toestemming te geven voor deze technologieën kunnen we gegevens verwerken zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een negatief effect hebben op bepaalde functies en kenmerken.